Best

Ceremonie macabră în Thailanda! O femeie s-a măritat cu iubitul mort / VIDEO


VIDEO-ul de la NUNTA MACABRĂ vezi mai sus:

O femeie din Thailanda s-a căsătorit cu iubitul ei, decedat de o zi în urma unui atac de cord. Nunta nu a fost nici pe departe una fericită, scrie libertatea.ro.

O tânără pe nume Nan Thippharat, din Thailanda, a decis să se mărite cu iubitul ei chiar la funeraliile acestuia. Nunta fusese planificată de luni bune, dar bărbatul a încetat cu câteva ore înainte de a merge la altar la braţul alesei lui.

Cu toate acestea, nici moartea tânărului nu a împiedicat-o pe fată să îmbrace rochia de mireasă. Distrusă se durere şi cu lacrimi în ochi, ea s-a măritat totuşi cu bărbatul, într-o ceremonie pe care mulţi ar numi-o macabră.

Ulterior, fata a postat, pe diverse reţele de socializare, imagini de la nuntă. "Am visat la nunta noastră. Mi-am imaginat mâinile noastre împreunându-se. Odihneşte-te în pace. Te iubesc, Fiat. Vreau să ştii că visul nostru a devenit realitate", a scris ea.

"A fost felul meu de a-i aduce un omagiu în această viaţă, pentru că ştiu că vom fi împreună pentru etenitate într-o altă viaţă. L-am iubit cu toată inima şi a fost foarte greu să aflu că mi-a fost luat. A arătat superb în ziua nunţii, ştiu că i-ar fi plăcut", a încheiat tânăra.

sursa: libertatea.ro

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.